A nyugdíjasok 53 százaléka egyáltalán nem, vagy csak komoly lemondások árán képes megélni a nyugdíjából – derül ki a Publicus Intézet felméréséből, amely a Vasárnapi Hírek eheti számában jelent meg.
Híreink
Beismerték, lenyúlás a nyugdíjas szövetkezet
A választások utánra ígérnek egy olyan törvénymódosítást, aminek alapján a nyugdíjas szövetkezeteknek az elért profit 85 százalékát a tagok között kell majd felosztaniuk. Az önmagában igen sokat mondó, hogy egy ilyen változtatást meglebegtetnek a kampányidőszakban.
Kedvező cafeteria elem, családi védőernyő
Tudta, hogy az egészségbiztosítások lehetőséget teremtenek társasvállalkozások foglalkoztatottjainak családi védernyő kialakítására?
Egy olyan juttatási formáról írunk, mely a minimálbér 30%-ig adható és nem jelent a bekerülési költségen kívül többletterhet a vállalkozásnak.
Elkeserítő számok: a nyugdíjasok több mint fele nem vagy alig tud megélni
A magyar nyugdíjasok többségének egyetlen bevételi forrása az állami ellátás.
Megemelte a CIG Pannónia célárát a Concorde
Az eddigi eladásról semlegesre változtatta a CIG Pannónia részvényeire vonatkozó ajánlását a Concorde. A Konzummal történő, egyre valószínűbb jövőbeni együttműködésre való tekintettel Vágó Attila elemző 452 forintos 12 havi célárat határozott meg a részvényekre, ami nagyjából megfelel a jelenlegi árfolyamszintnek.
Óriási hajrával lett meg a történelmi aranyérem
Történelmi aranyérmet szerzett a férfi gyorskorcsolyaváltó 5000 méteren a phjongcshangi téli olimpián egy hatalmas hajrának köszönhetően.
A végén folyamatosan jöttünk előre, majd következett az utolsó váltás, és a magyar csapat az élre állt Liu Shaolin Sándor révén, majd egy tökéletes befutóval megszerezte Magyarország első aranyérmet a téli olimpiák történetében.
Kötelező: itt a végső határidő
Március 1-jén jár le a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás befizetésének végső határideje azoknak az autósoknak, akiknek az év végén van a szerződés évfordulója. A pénz beérkezése számít, nem a feladás – figyelmeztetnek az alkuszok.
Fiatalok a biztosítási szektorban
A biztosításokat és magát a biztosítási szektort hozná közel a fiatalokhoz a Magyar Biztosítók Szövetségének „Fiatal generációs stratégiája”. A cél az, hogy az Y generáció, sőt a 17-18 évesek is megismerjék a saját és családjuk igényeinek megfelelő védelmet nyújtó szolgáltatásokat, és egyre többen kapjanak kedvet a biztosításközvetítői szakmához.